sajtómegjelenéseink

ProfitLine

Az elmúlt évek drámai változásokat hoztak a magyar gazdaság szinte minden területén. A Covid-világjárvány következtében számos vállalkozás megszűnt, a kialakult piaci átrendeződés következményei pedig még ma is érezhetőek... --> Tovább

Az Üzlet

A gyártószektorban különösen nehéz a helyzet. Bár a magyar vállalkozások jelentős termelési kapacitással rendelkeznek, a korábbi partnerkapcsolatok megszakadtak, és a cégek egyedül nehezen találnak új megrendelőket...
--> Tovább

Economix

A koronavírus-világjárvány következtében megszűnt számos vállalkozás, és a mögöttünk hagyott évek drámai változásokkal jártak a gazdaság szinte minden területén.
--> Tovább

Profi Piac Blog

Új párkereső indult – de most nem szíveket, hanem megrendelőket és bérgyártókat hoz össze. A hazai gyártócégek életét könnyíti meg egy friss magyar fejlesztésű online platform, ami segít új üzleti partnereket találni – gyorsan, egyszerűen, megbízhatóan... --> Tovább

Hír TV - Online

Új párkereső indult – de most nem szíveket, hanem megrendelőket és bérgyártókat hoz össze. A cél, hogy ne mindenki külön utakon próbáljon boldogulni, hanem legyen egy hely, ahol a gyártók és megrendelők tényleg egymásra találhatnak. --> Tovább

Haszon.hu

A pandémia alaposan átrendezte a magyar gyártóipar térképét. Bár a hazai gyártóvállalkozások komoly termelési kapacitással rendelkeznek, a megrendelők megtalálása sokszor nehézségekbe ütközik.
--> Tovább

Közbeszéd

A bérgyártás a termelés egyik legköltséghatékonyabb formája. A lényege, hogy a gyártási láncban lévő vállalkozások csak azokat a részfeladatokat végzik el, amelyekben a legerősebbek, így rugalmasabban, hatékonyabban működnek.  --> Tovább

Üzleti Hírszerzés

Új párkereső indult – de most nem szíveket, hanem megrendelőket és bérgyártókat hoz össze. A hazai gyártócégek életét könnyíti meg egy friss magyar fejlesztésű online platform, ami segít új üzleti partnereket találni – gyorsan, egyszerűen, megbízhatóan.  --> Tovább

Tech/Magazin

A hazai kkv-szektorban tevékenykedő gyártóvállalkozások évtizedeken át a személyes kapcsolatépítésre támaszkodtak. A járvány azonban megmutatta, hogy az új gazdasági környezetben azok tudnak fennmaradni és növekedni, akik képesek alkalmazkodni az online működéshez is.
--> Tovább